Am luat toate măsurile necesare pentru a ne asigura că oaspeții noștri vor avea o ședere sigură și plăcută.

Mai multe detalii aici: Masuri protectie impotriva COVID.

ANGAJARIOFERTE SPECIALEREZERVARI
Vila Leonida
En | Ro
  • Cazare Busteni - Vila Leonida Busteni - Cazare Poiana Tapului

  • Cazare munte - Cazare Busteni - Vila Leonida

  • Cazare Busteni - Vila Leonida Busteni - Cazare Poiana Tapului

  • Vila Leonida

  • Cazare Busteni - Vila Leonida Busteni - Cazare Poiana Tapului

  • Cazare Busteni - Vila Leonida Busteni - Cazare Poiana Tapului

  • Vila Leonida

  • Vila Leonida

  • Vila Leonida

  • Vila Leonida

  • Vila Leonida

  • Vila Leonida

  • Vila Leonida

  • Vila Leonida

  • Vila Leonida

  • Vila Leonida

  • Vila Leonida

  • Cazare Busteni - Vila Leonida Busteni - Cazare Poiana Tapului

  • Vila Leonida

  • Cazare Busteni - Vila Leonida Busteni - Cazare Poiana Tapului

  • Vila Leonida

  • Vila Leonida

  • Cazare Busteni - Vila Leonida Busteni - Cazare Poiana Tapului

Masuri protectie impotriva COVID

Regulament intern in contextul Covid-19

 

Sanatatea oaspetilor si membrilor echipei noastre va fi mereu principala prioritate .
Am luat toate măsurile necesare pentru a ne asigura că oaspeții noștri vor avea o ședere sigură și plăcută.
Angajamentul nostru este de a asigura servicii de calitate si experienÈ›e de neuitat, la cele mai înalte standarde ale ospitalităţii si de maxima siguranta.
Personalul nostru a primit informaÈ›ii clare privind indicaÈ›iile oferite de autoritățile locale de sănătate ( INSP – Institutul NaÈ›ional de Sănătate Publică, DSV – DirecÈ›ia Sanitar-Veterinară, DSP – DirecÈ›ia de Sănătate Publică ).

Tratam cu maxima seriozitate si responsabilitate situatia actuala, astfel am implementat urmatoarele masuri de preventie :

  • Echipele hotelurilor noastre au fost informate în detaliu cu privire la măsurile de pregătire È™i prevenire esenÈ›iale È™i primesc instrucÈ›iuni È™i protocoale de operare îmbunătățite în permanență.
  • FrecvenÈ›a de curățare a spatiilor comune se va efectua la un interval de 30 minute, suprafetele fiind dezinfectate dupa fiecare oaspete (inclusiv holuri, lifturi, mânere de ușă, recepÈ›ia È™i sălile de conferinÈ›e/întâlniri , toalete publice etc.), dezinfectarea se va efectua cu produse profesionale.
  • Vom intensifica igienizarea camerelor pentru oaspeÈ›i (mobilier, lenjerie etc) utilizând È™i aici dezinfectanÈ›i profesionali. Acordam o atentie deosebita curateniei care se efectueaza in camere inainte de sosirea fiecarui nou oaspete. Menajul zilnic se realizeaza numai cu aprobare, la cerere.
  • Vom continua să ajustăm serviciile de alimentaÈ›ie în conformitate cu recomandările autorităților locale privind siguranÈ›a alimentară.
  • Toate produsele care intra in hotel si in blocul alimentar sunt atent verificate si dezinfectate.
  • Room-service disponibil pentru servirea meselor in camera. Micul dejun se serveste în sistem a-la-carte, pe terasa restaurantului, zilnic, în intervalul orar 8:00 – 10:30.
  • Evaluam zilnic starea de sanatate a angajatilor si vom lua imediat masurile necesare , la primele semne de imbolnavire. Am pus la dispozitia intregului personal termometre pentru a se lua temperatura la inceperea si terminarea programului de lucru, aceasta fiind notata intrun registru de monitorizare.
  • Toti oaspetii sunt incurajati sa foloseasca dezinfectantii la intrarea in restaurant si in spatiile comune pusi la dispozitie gratuit.
  • Obligativitatea tuturor oaspeÈ›ilor de a completa formulare, prin care declară pe propria răspundere că au o stare de sănătate bună È™i că nu au călătorit în zonele afectate de COVID-19 în ultimele 14 zile (declaratia se transmite si pe adresa de e-mail).
  • Panou de protectie la receptia hotelului pentru protejarea atat a personalului cat si al clientilor impotriva raspandirii virusului.
  • Cheile de acces in camera sunt dezinfectate.

Măsurile suplimentare includ instructajul personalului pentru consolidarea regulilor și practicilor de igienă personală bună, furnizarea de măști și mănuși medicale pentru personal și oaspeți.
ȘedinÈ›ele zilnice se desfășoară pentru revizuirea situaÈ›iei; suntem în continuă comunicare cu personalul È™i oaspeÈ›ii pentru a-i È›ine la curent È™i pentru a-i sfătui cu privire la măsurile adecvate de luat.
Urmarim in permanenta recomandarile si instructiunile autoritatilor locale de sanatate, pentru a oferi cele mai bune servicii posibile , protejand in acelasi timp siguranta oaspetilor si echipei noaste.
Rămânem vigilenÈ›i È™i vom colabora strâns cu autoritățile pentru sănătatea È™i siguranÈ›a tuturor părÈ›ilor interesate.

Fiecare angajat va respecta cu stricteÈ›e măsuri de bază pentru prevenirea infecÈ›iei COVID-19 precum: igiena corectă a mâinilor, distanÈ›are socială, evitarea atingerii zonei ochilor, gurii, nasului È™i respectarea recomandării de a rămăne acasă la primele simptome de boală, respectând informarea angajatorului È™i a medicului de familie.

Recepție

Informații și comunicare

Personalul de la recepÈ›ia este suficient de informat despre COVID-19, astfel încât îÈ™i poate îndeplini în mod sigur sarcinile atribuite È™i previni posibila răspândire a COVID-19 în cadrul unității. AceÈ™tia pot informa oaspeÈ›ii care întreabă cu privire la politica unității în ceea ce priveÈ™te măsurile preventive stabilite sau alte servicii pe care oaspeÈ›ii le pot solicita (de exemplu, serviciile medicale È™i de farmacie disponibile în zonă sau la sediul propriu-zis). De asemenea, aceÈ™tia sunt în măsură să sfătuiască oaspeÈ›ii cu simptome specifice să rămână în camerele lor până când sunt văzuÈ›i de un medic, precum È™i să ofere recomandări de igienă de bază atunci când sunt solicitaÈ›i. Dacă este posibil, personalul de la recepÈ›ie nu trebuie să fie mai în vârstă sau să prezinte boli cronice. Personalul de la recepÈ›ie va lua toate măsurile de precauÈ›ie necesare, inclusiv distanÈ›are.

Biroul de recepÈ›ie va avea la îndemână numerele de telefon ale autorităților de sănătate, centrelor medicale, spitalelor publice È™i private È™i centrelor de asistență pentru utilizare ori de câte ori există posibilitatea ca un oaspete să fie bolnav.

Măsurile de distanÈ›are socială, împreună cu igiena frecventă a mâinilor È™i eticheta respiratorie, sunt principalele măsuri pentru prevenirea transmiterii COVID-19. DeÈ™i este posibil ca dumneavoastra sa fiti deja familiarizaÈ›i cu aceste măsuri, noi tinem sa va amintim aceste aspect, ca o formă de ospitalitate.

DistanÈ›area socială include abÈ›inerea de la îmbrățiÈ™are, sărutare sau strângerea mâinilor atât cu oaspeÈ›ii, cât È™i cu personalul. Aceasta implică menÈ›inerea unei distanÈ›e de cel puÈ›in 1 m È™i evitarea oricărei persoane care tuÈ™eÈ™te sau strănută.
Igiena mâinilor înseamnă curățarea regulată È™i completă a mâinilor prin frecarea acestora cu o soluÈ›ie pe bază de alcool sau spălarea acestora cu apă È™i săpun. De asemenea, evitaÈ›i să atingeÈ›i ochii, nasul È™i gura. Dezinfectarea mâinilor este indicată după schimbul de obiecte (bani, cărÈ›i de credit) cu oaspeÈ›ii.
Eticheta respiratorie înseamnă acoperirea gurii È™i a nasului cu cotul îndoit sau serveÈ›el atunci când tuÈ™eÈ™ti sau strănuÈ›i. ServeÈ›elul folosit trebuie aruncat imediat într-o coÈ™ cu un capac.

Se vor efectua controale periodice pentru a asigura funcÈ›ionarea corectă a distribuitoarelor de săpun È™i soluÈ›ii dezinfectante, uscătoare de mâini, distribuitoare de È›esuturi de unică folosință È™i alte dispozitive similare. Unitățile defecte tvor fi reparate sau înlocuite rapid. Planul de acÈ›iune al hotelului include instalarea de dispozitive pentru distribuirea gelului dezinfectant în diferitele zone ale hotelului, inclusiv toaletele publice utilizate de oaspeÈ›i È™i personal, precum È™i alte zone de interes.

Curățenie și menaj

Curățenie și dezinfectare

Chiar È™i în absenÈ›a cazurilor COVID-19 în unitate, se recomandă îmbunătățirea serviciilor de igienă. Se va acorda o atenÈ›ie specială aplicării măsurilor de curățare È™i dezinfectare în zonele comune ( toalete, coridoare, ascensoare etc.) ca măsură preventivă generală în timpul întregii epidemii de COVID-19. O atenÈ›ie deosebită va fi acordată obiectelor care sunt atinse frecvent, cum ar fi mânerele, butoanele liftului, balustrade, întrerupătoare, butoane, etc.

Personalul de la curățenie este instruit în consecință.

Personalul de serviciu este instruit suplimentar în ceea ce priveste pregătirea, manipularea, aplicarea È™i depozitarea produselor dezinfectante, în mare parte înălbitor, care poate fi la o concentraÈ›ie mai mare decât în ​​mod obiÈ™nuit.

Telefonul, echipamentele de control de la distanță, clanțe de uși, butoane de lift, sunt dezinfectate cu o soluție cu 70% alcool.

Atunci când este posibil, se vor utiliza doar materiale de curățare de unică folosință. Materialele de curățare neabsorbante si vor fi curățate conform instrucÈ›iunilor producătorului înainte de a le utiliza în alte încăperi.

Luam in calcul , cu aprobarea prealabila a oaspetilor , se facem curatenia si dezinfectarea camerelor doar la check-in si check-out, iar lenjeria si menajul se vor efectua doar la cerere.

Echipajele de curățenie sunt instruite cu privire la utilizarea echipamentelor de unică folosință È™i igiena mâinilor imediat după îndepărtarea echipamentelor la finalizarea lucrărilor de curățare È™i dezinfectare.

Toate camerele și zonele comune sunt ventilate zilnic.

Obligatii ale oaspetilor si regulament de conduita in contextual Covid-19

Au obligatia sa respecte permanent, intocmai si pe deplin regulile de igiena personala si masurile de protective, indiferent de momentul din zi, oriunde in incinta locatiei.
Sa ia nota si sa accepte regulile precizate inca de la confirmarea rezervarii, privind seria de proceduri impuse tuturor clientilor in incinta locatiei, privind interactiunea cu angajatii, dar si cu ceilalti oaspeti.
Sa accepte ca, inca de la sosirea la hotel, trebuie sa se supuna regulilor instituite privind accesul, controlul temperaturii si completarea corecta a fisei de anuntare a sosirii
Sa accepte ca in incinta sa poarte masca in toate spatiile publice si sa foloseasca dezinfectantul pentru maini.
Sa accepte faptul ca anumite servicii dedicate tuturor oaspetilor ar putea fi asigurate numai in serii, la interval orare diferite, pentru a se putea asigura distantarea sociala necesara in toate spatiile publice.
Sa accepte faptul ca noile proceduri de lucru impugn reducerea semnificativa a interactiunii cu angajatii, aceasta nefiind o lipsa de interes din partea noastra.
Sa respecte distanta de siguranta in raport cu angajatii si ceilalti oaspeti ( minim 1.5 m )
Sa se spele regulat pe maini cu apa si sapun sis a utilizeze produsele dezinfectante.
Sa nu isi atinga nasul, gura si ochii cu mainile nedezinfectate.
Sa nu stranute sau sa tuseasca neprotejat.
Pentru orice plata se recomanda utilizarea cardului de credit.

Urmarim in permanenta recomandarile si instructiunile autoritatilor locale de sanatate, pentru a oferi cele mai bune servicii posibile , protejand in acelasi timp siguranta oaspetilor si echipei noaste.
Rămânem vigilenÈ›i È™i vom colabora strâns cu autoritățile pentru sănătatea È™i siguranÈ›a tuturor părÈ›ilor interesate.

Va multumim pentru intelegere si pentru sprijinul pe care ni-l acordati respectand normele specificate in acest regulament !

Conducerea